Tietoa meistä

Yhdistyksemme on perustettu 25. maaliskuuta 1922 eli olemme Mannerheimin lastensuojeluliiton vanhimpia paikallisyhdistyksiä.

Vietämme 100-vuotisjuhlia 2022!

Paikallisyhdistys toimii omalla alueellaan MLL:n arvojen, toimintaperiaatteiden ja liittokokouksessa määriteltyjen linjausten mukaan ja edistää jäsentensä valitsemilla tavoilla lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Paikallisyhdistyksen toimintaa ohjaavat myös yhdessä sovitut ja MLL:n keskusjärjestön hyväksymät säännöt. Paikallisyhdistys on MLL:n keskusjärjestön ja oman alueensa piirijärjestön jäsen.

Perhekahvilatoiminnan ja Perheiden Hermannin kehittäminen sekä arvokkaan kiinteistön ylläpito ovat tärkeitä tehtäviämme. Toimintaamme pyöritämme yhden-kahden palkatun työntekijän ja 11-jäsenisen hallituksen voimin. Mikäli olet kiinnostunut toimimaan vapaaehtoisena yhdistyksemme toiminnassa, lue lisää täältä.

Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!