Perhekahvila

Perhekahvila toimii Perheiden Hermannissa ja on avoinna:

ma klo 9-14.00

to klo 9-14.00.

Vuoden 2021 alusta  yhdistyksen avoin perhekahvila ja Pieksämäen kaupungin avoin varhaiskasvatus aloittivat toiminnan yhteisissä tiloissa, Perheiden Hermannissa. Hermanni on yhdistyksen omistama kiinteistö ja sijaitsee osoitteessa Savontie 40, Pieksämäki.

Perhekahvilassa  voi vapaasti leikkiä ja viettää aikaa niin sisällä kuin ulkona. Voit säilyttää keittiön jääkaapissa omia eväitä. Ruokailutilassa on käytettävissä syöttötuoleja sekä ruokalappuja.

Kahvilassa on ostettavissa edullisesti vaihtuvia kotileivonnaisia, jäätelöä sekä kahvia/teetä/mehua.

Huoltajat ovat vastuussa lapsistaan.

Perhekahvilan kävijöitä pyydetään käyttämään pihan puoleisia pääovia, sillä avoin varhaiskasvatus käyttää kerhoissaan päädyn luiskaa tiistaisin ja keskiviikkoisin ja heillä on käytössään osa Hermannin tiloista. Esteetön kulku luiskaa pitkin on sallittu tarvittaessa päivittäin. Maanantaisin, torstaisin ja perjantaisin toimintaa järjestetään yhdessä kaupungin työntekijöiden kanssa, jolloin koko Hermanni on kävijöiden käytössä.

Perheiden Hermannissa järjestetään erilaisia teemapäiviä ja tapahtumia, joista tiedotamme sosiaalisessa mediassa ja ilmoitustauluillamme.

VAUVATREFFIT kokoontuvat viikottain aina maanantaisin klo 11.30-13.30 ja torstaisin klo 10-12.00.

Tervetuloa perhekahvilaan!

Ota seurantaan Facebookissa